星期六日都冇開電腦! 真心覺得自己好乖 :D
星期五個日, 電視壞左一個下午, 冇得睇雙子公主
咁岩個陣電腦又上唔到網! 痛不欲生.. 唯有用caltor :o)
星期六學琴 考完試要做past paper, 冇得避啦........
再煩都要面對! 15歲之前要全部搞掂晒! 一定!!
星期日晚玩得好開心~ 呀媽買左中秋節燈仔 @v@
玩玩下 見到LST好似有本書叫全球化.. :o)
消耗左我寶貴既十分鐘後 我投降 x_x
派卷個陣想嚇死人咩 比成版紙你答一題.......
用左3-4行咋個題 :~( 其他都係用唔晒
BIO打沉左我啦 咁比心機溫都係咁....
搞到成日都好頹 冇動力, 到好夜先開始溫EPA
溫溫下, 有隻身長起碼5cm既大蟑螂出現左!
好勁呀跑得快又識飛 :$ 但人地絕無非份之想.. 我只想整死佢 :$
佢快得濟踩佢唔死 我又不安喎.. 算數唔溫入房訓教!
結果今日.... 冇呀12點先訓搞到好唔舒服
手軟軟, 好似透唔到氣咁, 頭暈眼花.. 總之就覺得想爆炸
搞到咩都寫重點算數 死得慘啦今次 :D 早訓唔會咁嫁 :D
Economics我識 ^^ 不過Public affairs.... 去死啦你 :D
ENG oral. IP有Social Networking Website! 笑左 XD
GD 冇冷場 :D 雖然我一直都唔明個題目up乜 :P
搞掂就解放~ 同Maggie Winnie等Mary
去韓燒lunch.. Maggie=賢妻良母 Mary=長不大的小孩 (y)
溝野啦溝野~~ 小學雞到比隔離恥笑添 T^T
之後去冒險樂團. 氣墊球 :D 好好玩!! 仲有籃球~
突然話要嗌又諗唔到嗌咩好, 總之就大大力掟個波出去!
所以不停打出界, 不停執波 SOSAD 有幾條友係度笑 T^T
玩完就去M記暢談. Mary講左半個鐘, 突然一句: 我未講到mainpoint (y)
然後講左好多次 "算啦"+"我講到邊?" XD
5:30先番屋企 好攰 -v- 死啦而家12點半.. 聽日點起身? :(
考完試應該比我地放假! T^T
|