星期六下午搵番支長笛出黎吹... 封晒塵 ~____~
岩岩記得番每個音點禁 就頭暈暈吹唔到....
其實我真係好中意長笛既聲... 如果我夠氣就好.....
夜晚突然.......... 其實我都唔知自己乜叉事
唔開心個陣打一堆:D:D:D真係呢..... 都唔知點講啦
但其實只要係咁同自己講 咩事都冇咩事都冇 你好開心 唔會比人影響到
十分鐘之後就生猛番 啦啦啦啦啦~
星期日一朝早起身就見到成屋都係塵.. 呀爸將新電視釘上牆
突然換左方向唔係好慣添 -vvvv-
今日咁熱都仲要我地著長褲! 虐兒 /口\
個舞蹈show幾好睇.. D舞步好型 @@!
仲有首歌好好聽 ^^ 不過唔知叫咩名.. 女仔發現第三者個隻舞嫁
叫人上去跳舞個環節好正! 戲玉部分 XD
到最後, nobody完全變形 B-)
番課室... 去3D同Mary佢地玩百萬富翁
Linglam=地產霸權 o_o 李+x二世... 又有新力場 sosad
到我都開始發達既時候 lai lai yu黎左 要收野! 有冇搞錯 T^T
諗住十二點走得, 點知原來十二點半放!!! 好多人係校門口等 = =
好心佢唔好禁錮住我地啦! 番黎都唔知有咩做!
原來聽日派卷.. 冇咩感覺 反正都係影響簡科姐
簡到咩科 分別唔大. 每班都有好人有壞人. 順其自然
梁靜茹 - 會呼吸的痛
在東京鐵塔 第一次眺望
看燈火模仿 墜落的星光
我終於到達 但卻更悲傷
一個人完成 我們的夢想
你總說 時間還很多 你可以等我
以前我不懂得 未必明天 就有以後
想念是會呼吸的痛 它活在我身上所有角落
哼你愛的歌會痛 看你的信會痛 連沈默也痛
遺憾是會呼吸的痛 它流在血液中來回滾動
後悔不貼心會痛 恨不懂你會痛 想見不能見最痛
沒看你臉上 張揚過哀傷
那是種多麼 寂寞的倔強
你拆了城牆 讓我去流浪
在原地等我 把自己綑綁
你沒說 你也會軟弱 需要倚賴我
我就裝不曉得 自由移動 自我地過
想念是會呼吸的痛 它活在我身上所有角落
哼你愛的歌會痛 看你的信會痛 連沈默也痛
遺憾是會呼吸的痛 它流在血液中來回滾動
後悔不貼心會痛 恨不懂你會痛 想見不能見最痛
我發誓不再說謊了 多愛你就會抱你多緊的
我的微笑都假了 靈魂像飄浮著 你在就好了
我發誓不讓你等候 陪你做想做的無論什麼
我越來越像貝殼 怕心被人觸碰 你回來那就好了
能重來那就好了
http://www.youtube.com/watch?v=gVr_cM_d55I
最近中意左呢首歌 hahaa 好好聽!
|