派晒卷啦... 成績..................
中英都ok, 只係數學........ 唉
phy有4字頭 o_o 我聽話簡左phy.. 不過唔係first choice :P
除左PHY, 就係GEO同BIK最好, 其他普普通通
但chm摑左我一巴.. bio跟手整喊我
junior最後一次考試, 我想全部科起碼6字頭
本來冇問題嫁... 但最後殺出一科bio 29.5 霸氣盡失 :~(
MTH始終遺憾, 最後個題冇做... 我只係想要多兩分咋 :(
唔知平均分幾多呢.. 唔敢計
今日個班際競技kai到呢 = = 早知著番校服啦咁熱
kiko放飛機真係好正 (y) 詩詩都好勁嫁.... :o)
最後突然比人叫出去 :O 冇彈簧的原子筆 SOSAD
競技完之後番班房... killer好好玩~
我做左一次doctor之後就成日做killer @@ 做killer好爽 XD
而廖xx真係好煩膠 = = 唔識做MC又經常抽到MC卡
仲要企係我前面阻住我殺人, 又記錯左邊個先係比人殺左 LOL
之後有show睇.. 原來係中學生黎嫁!? o_o
佢地d舞唔係型, 不過好有活力.... 只係d音響設備... :D
而且外國人唱廣東話歌真係好正!
社際戲劇... 終於落實左劇本
我係Carmen家姐.. 對白唔多... 衰衰地咁啦 XD
MC meeting激死我.. 講好左唔係你搞, 你插咩手? 評咩分? 比咩意見!?
你既評核方法都好有問題! 冇時間準備+冇得自由組合, 想點?
家陣我係擺明唔gur你, 我係舉中指, 吹呀!? 報寸啦笨!
[off topic] 叫我寫D錯既會議紀錄格式, 搞到我上腦, 實用文扣分, 死啦你 [/off topic]
而且又唔止我一個覺得你有問題... 反省下啦
BTW, 扯人條帶真係好好玩 (H) 拿... 你自己比條帶我嫁 :P
今年2D班舞跳Judas! 睇到佢地抄番MV個part... 好正!!!
之後番過去.. 其實我覺得唔洗全部野都要人地示範過先做... 自己諗下啦唔該
聽日要番去練... 好眼訓好眼訓好眼訓 :S
|