Aria.
如果不能回頭 便當作剛剛來罷.
yolan
暱稱: -""Yolan♥`
性別: 女
國家: 香港
地區: 西貢區
« October 2020 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
好友名單
每月文章
2011 年 6 月 30 日  星期四   晴天


20110630 分類: 未分類

派晒卷啦... 成績..................

中英都ok, 只係數學........ 唉

phy有4字頭 o_o 我聽話簡左phy.. 不過唔係first choice :P

除左PHY, 就係GEO同BIK最好, 其他普普通通

但chm摑左我一巴.. bio跟手整喊我

junior最後一次考試, 我想全部科起碼6字頭

本來冇問題嫁... 但最後殺出一科bio 29.5 霸氣盡失 :~(

MTH始終遺憾, 最後個題冇做... 我只係想要多兩分咋 :(

唔知平均分幾多呢.. 唔敢計

今日個班際競技kai到呢 = = 早知著番校服啦咁熱

kiko放飛機真係好正 (y) 詩詩都好勁嫁.... :o)

最後突然比人叫出去 :O 冇彈簧的原子筆 SOSAD

競技完之後番班房... killer好好玩~

我做左一次doctor之後就成日做killer @@ 做killer好爽 XD

而廖xx真係好煩膠 = = 唔識做MC又經常抽到MC卡

仲要企係我前面阻住我殺人, 又記錯左邊個先係比人殺左 LOL

之後有show睇.. 原來係中學生黎嫁!? o_o

佢地d舞唔係型, 不過好有活力.... 只係d音響設備... :D

而且外國人唱廣東話歌真係好正!

社際戲劇... 終於落實左劇本

我係Carmen家姐.. 對白唔多... 衰衰地咁啦 XD

MC meeting激死我.. 講好左唔係你搞, 你插咩手? 評咩分? 比咩意見!?

你既評核方法都好有問題! 冇時間準備+冇得自由組合, 想點?

家陣我係擺明唔gur你, 我係舉中指, 吹呀!? 報寸啦笨!

[off topic] 叫我寫D錯既會議紀錄格式, 搞到我上腦, 實用文扣分, 死啦你 [/off topic]

而且又唔止我一個覺得你有問題... 反省下啦

BTW, 扯人條帶真係好好玩 (H) 拿... 你自己比條帶我嫁 :P

今年2D班舞跳Judas! 睇到佢地抄番MV個part... 好正!!!

之後番過去.. 其實我覺得唔洗全部野都要人地示範過先做... 自己諗下啦唔該

聽日要番去練... 好眼訓好眼訓好眼訓 :S






訪客留言 (返回 yolan 的日誌)


ivychy2004 於 2011-07-01 06:31 PM 發表:
killer真係好玩好耐冇玩過sosad
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

暑假出黎玩啦XD
Posted at 2011-07-01 11:57 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





最新文章
20111130
20111126
20111104
20111102
20111022
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
站內搜尋