七月第一篇野~
七月第一日, 番左學校.... 洗唔洗咁大雨呀 -3-
王子公主都做得咁好睇.. Mark House先得嫁咋 :D
不過........ 而家唔見晒 = =
星期六留係屋企.. 你除左收modem之外仲識做d咩 = =
仲識係咁叫我做past paper囉.....煩到死 總之我最後有野交到就得啦
星期日又番學校.. 十一點半到五點.....
幾個圍埋睇格林童話 hahaa 然後逐句諗......
走個陣見到班舞dancers -v-
今日番到黎, 見到原來班舞d衫係黑白.. 好型!
頭個兩班做早操 嚇親 o_o 撐腰十分鐘洗腦版 /__\
之後... 2D抄MV 又型又靚! 3D全黑又好正~
有時, 一個人可以影衰一班嫁 :O
我地班個style真係好型 (Y) 起碼完全唔覺係早操 (Y)
高form冇特別留意... 淨係覺得黑色都好正 好岩跳舞 XD
同埋成日聽到獨一無二+Hurricane Venus.....
放學 好多遲到, 所以meeting delay.... 點解唔cancel埋佢 -3-
同Mary食完野就去社劇... 咁少人練到d咩呀 sosad
半個鐘之後MC meeting. 係度玩 -v- xd
其實我都想好似你咁有童真... 借件衫黎著啦 XD
真係做野個陣就睇唔明堆火星文 :~( 到底up緊乜 = =
之後番上去... 唉..........
聽日去到盡都係得五個鐘... 得唔得嫁......
好有危險感好驚 :( 而且而家未打完稿 /__\ 雙重危機! 真正不安 :~(
|