好耐冇打了~ 好懶好懶 ~__~ 前幾日懶到連FB都廢事開 -3-
20號同Mary Yung去左借書... 成功搵到 :P
22號自己周圍行, 點知行得遠得濟, 趕唔切番屋企睇雙子公主大結局 :@
雙子公主gyu睇左兩次, 兩次都miss左大結局 T^T 唔知會唔會再播呢.... 懶上網搵 -3-
PCCW card冇晒錢啦 -v-
23號呀媽幫我買左張peoples card... 個號碼有兩個14 xd
24號先啟用張card -v- 有新號碼, 第一件事梗係去派膠 :D
諗住用sms, 點知有人直接打黎 @@ 唔好意思呀 :p
之後先講番比人知個新號碼 -v-
25號一樣係拎住部手機玩 hahaa
我好似每次等人覆sms都係做緊d差唔多既野 @@
FB個like status搞到我一點半先訓 sosad
26號五點幾比人嘈醒左, 冷氣又比人熄左兩次 :~(
去同Maggie書展.. 12點幾入場, 大約3點走...
買左一本心理, 一本哲學, 一本鄭梓靈, 一本唔知咩小說
之後去藍田行... 係M記坐 :P 終於買番隻錶啦 XD
番到屋企好眼訓..... 但要做bk report T^T
12:30, FB like status again, 兩點訓 LOL
不過打呢D野個陣會忍唔住笑嫁唔知點解 XD
Irene 其實我都好開心呀 :DDD
今日唱K... 八點幾起身..... 唔該晒你個morning call = =
將個冷氣校到五度 (Y) 然後玩電腦 XD 有人想屈我but fail :o)
唱五個鐘 :D Mary係咁點SHE -v- 好大聲 xd
Britney Spears - 3 !! Peter Paul & Mary gettin' down on...... B-)
wifi萬歲 :D 最衰手機冇晒電, 機都開唔到 SOSAD 不過都玩左陣...
鋤D+iPad接龍 :D 仲有氣墊球~ 正 :p
之後去玩具反斗城+宜家家俬 -v- 有人腰圍三十幾, 笑死我 XD
跟住係陶大行下行下, 最後係番屋企 -v-
Mary你真係好正! 講錯一個宇就可以令我笑到冇氣 XD
|