Aria.
如果不能回頭 便當作剛剛來罷.
yolan
暱稱: -""Yolan♥`
性別: 女
國家: 香港
地區: 西貢區
« November 2020 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
好友名單
每月文章
2011 年 9 月 3 日  星期六   晴天


20110902 分類: 未分類

開學啦:o

九月一番九點半, 同Maggie番

天氣涼涼地都幾舒服 ^^

係hall坐到十一點 ~_~ 班主任Miss Choi都幾得意幾靚女 xd

成日唔知做左d咩之後又去hall

聽佢咁講, 覺得自己傻仔左... 算啦就再去多次, 今次將個目標set高d囉 ~_~

放學去hea -v- 貢茶好飽 ~_~ 呢隻指甲油都幾靚 xd

夜晚睇左.....格林童話(一)啦

好耐之前上網睇過一次, 今次就好似重溫咁

睇完之後, 最大感覺係好多時候悲劇發生, 好難話邊個岩邊個錯

睇佢地既處境, 我覺得, 如果係我係佢, 我都好有可能會做同樣既野

但係當大家都出於本能地保護自己, 就好容易會傷害到其他人

或者應該話, 佢地其實只係愛自己多於愛別人

悲劇好似無可避免, 點都會發生..... 係咪?

今日番8:05... 邊個諗個咁既政策出黎!? 搞到我要早十五分鐘起身 :@

去女廁觀光 -v- 呢d野係咪方包諗出黎嫁? 超高科技~

要令成排簾跌晒落黎的確唔係難事 V___V

 

上BIO.. 因為今日係9月2 所以29號要做科長囉 sosad 咁就比人屈左啦 -0-

ASS又搞埋d無聊野 = = 講黎講去都係個d野

school theme重覆又重覆, 證明到d咩? 證明學校冇創意 :~(

BIK係wong yin教... 真係估唔到BIK會有功課 -0-

Lunch出去食.. 係出面去埋toilet先番學校 -3-

MTH有兩堂... 個呀sir好似幾好人 @@

不過佢成日無啦啦講"好啦" 真係比佢嚇親... 一聽以為佢要轉channel/鬧人 /_\

CHI係choy ka li教 -v- 暑期功課 /_\!!!! 有排搞啦......

放學去買野+hea...奇趣好多人 :o

之後行下行下... 有人想番學校 :o:o:o 但最後都係去KFC

係啦就係咁啦, 之後番屋企

岩岩好大雨+好閃既閃電 @@ 而家細雨左好多....

好涼好舒服好眼訓呀去訓啦






訪客留言 (返回 yolan 的日誌)


man123man 於 2011-09-03 11:57 AM 發表:
cm:)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx :)
Posted at 2011-09-04 02:27 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





最新文章
20111130
20111126
20111104
20111102
20111022
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
站內搜尋