開學啦:o
九月一番九點半, 同Maggie番
天氣涼涼地都幾舒服 ^^
係hall坐到十一點 ~_~ 班主任Miss Choi都幾得意幾靚女 xd
成日唔知做左d咩之後又去hall
聽佢咁講, 覺得自己傻仔左... 算啦就再去多次, 今次將個目標set高d囉 ~_~
放學去hea -v- 貢茶好飽 ~_~ 呢隻指甲油都幾靚 xd
夜晚睇左.....格林童話(一)啦
好耐之前上網睇過一次, 今次就好似重溫咁
睇完之後, 最大感覺係好多時候悲劇發生, 好難話邊個岩邊個錯
睇佢地既處境, 我覺得, 如果係我係佢, 我都好有可能會做同樣既野
但係當大家都出於本能地保護自己, 就好容易會傷害到其他人
或者應該話, 佢地其實只係愛自己多於愛別人
悲劇好似無可避免, 點都會發生..... 係咪?
今日番8:05... 邊個諗個咁既政策出黎!? 搞到我要早十五分鐘起身 :@
去女廁觀光 -v- 呢d野係咪方包諗出黎嫁? 超高科技~
要令成排簾跌晒落黎的確唔係難事 V___V
上BIO.. 因為今日係9月2 所以29號要做科長囉 sosad 咁就比人屈左啦 -0-
ASS又搞埋d無聊野 = = 講黎講去都係個d野
school theme重覆又重覆, 證明到d咩? 證明學校冇創意 :~(
BIK係wong yin教... 真係估唔到BIK會有功課 -0-
Lunch出去食.. 係出面去埋toilet先番學校 -3-
MTH有兩堂... 個呀sir好似幾好人 @@
不過佢成日無啦啦講"好啦" 真係比佢嚇親... 一聽以為佢要轉channel/鬧人 /_\
CHI係choy ka li教 -v- 暑期功課 /_\!!!! 有排搞啦......
放學去買野+hea...奇趣好多人 :o
之後行下行下... 有人想番學校 :o:o:o 但最後都係去KFC
係啦就係咁啦, 之後番屋企
岩岩好大雨+好閃既閃電 @@ 而家細雨左好多....
好涼好舒服好眼訓呀去訓啦
|