27.9.2011
拎本.....格林童話番去睇 :P
救命 -______-
PE 跑完四個圈都冇事 :D 天氣又好好 :D
Drama interview
終於見到新導師 @@ 感覺似陳xx :s
寶林村火燭 :o 見唔到火光, 只見好多人係度食花生 = =
準考證黎左啦... 點算.......... :(
28.9.2011
CHM 冇得去LAB :( 好眼訓嫁嘛.. 尤其是上完ENG....
MTH quiz 講起我就扯火!
寫到答案前兩個step先黎抄錯數字!!! 點解我可以咁白癡 /__\
Music 咁鬼多廢話做乜 = =
Cosette I love you very much 呢句唱得好好笑 XD
心情飄忽 ._.
29.9.2011
八號風球~ 李氏力場失效 (H)
唔洗番學就即刻再訓過 :D
一點先起身 :P
唔知個outing點呢? 唔好cancel啊....
改過日啦! 要走堂!! 走足全日!!! @V@
尋日真係好攰 ._. 所以今日有得補眠好正 -V-
練scale! 最後都係唔記得左 -333-
要鬧人咪鬧囉, 做咩要指桑罵槐?
桑樹係無辜嫁!!
|