尋日JA完就去考試
新蒲崗都唔係好遠姐 @@
原來間考評局咁頹 -.- 102室一行可以坐30個人 @@ total 6行 -.-
analysis ok啦
senza sord... fremolo... Largo.... 笑左囉 -.-
melody writing都易寫
high得濟差d寫左16小節 :P 即刻擦晒佢 -v-
前面唔係咁多野有得抄, 要自己諗
第二題有個小節諗極都唔知寫乜好, 寫squence又怪怪地...
最後是但抄 ._.
做完淨番45mins... 不過d冷氣好舒服就坐到最後 hahaaaa
搵番d歌詞黎睇就覺得Bloody Mary原來好勵志 ._.
今日睇衫... 兩個鐘唔夠用 sosad
睇那些年... 好睇!
開場好搞笑 -0- 一黎就講d咁既野 -0-
唔怪得之套戲評級係IIB啦 -V-
到後面真係..........
其實柯騰如果冇走左去, 如果有哄番佢,
如果有聽個答案, 如果有睇孔明燈上面既字.... :(
星空下個幕好正... 在另一個平行時空下, 我們可能是在一起的....
但都最後佢地始終都係... :( 衷心祝福 ._.
You are the apple of my eye
|