倒數3日牙,,
好hapi,,>v<
今日test都ok啦,,
HIS,,有一題,,中古時期的戰士有咩條約,,
好似係咁,,-V-唔記得LA,,
我答左.........南京條約,,=0=
英文LISTENING,,勁EASY,,
PS:MONA+卓A,,THZ你地虔我塔車,,>3<
PS:我等緊你嫁,,ON ICQ啦,,我知我以前唔識珍惜,,SOR牙,,