今日係DAY6,,都幾GD,,
番學果陣本身想等MONA一齊上去,,
點知佢又未牙,,而且仲落雨,,SO上左去,,
MAT:都OK啦,,教完書,,搵下書,,
兩堂都幾FREE,,同BOBO傾計,,>V<
CHN:TEST ORAL,,頂,,成6個字唔識,,
PK,,好失敗牙,,係未過囉,,HURT牙,,
D&T:勁GD牙,,好多個我同BOBO都做到,,HEHE,,
LUNCH:冇咩野,,都係同BOBO傾計,,又CRY,,>V<
BOBO,,堅強D啦,,唔可以為左棵樹而CRY嫁,,
SCI:TEST,,-3-都幾難下,,BUT我唔MIND,,
SCI姐,,又唔係CHN同ENG,,>V<
放學,,佢地去左飲酒,,-3-借酒消愁?!
PS:BOBO,,唔好再CRY喇,,堅強D啦,,
我知你好煩,,但我覺得一D都唔值得為佢地奇中一個而CRY囉,,
你仲有大把時間,,真係唔好為左兩個人搞到咁囉,,
就算你真係中2牙輝,,咁又點?!你可以點姐?!
你話我知,,你會一直咁中2佢咩?!
佢又會一直係咁中2你咩?!你中2佢"月"深,,
到時HURT得"月"深係你自己囉,,而牙"頂",,
你要搞清楚你係仲中2佢A?!定係同情佢,,
BUT點都好啦,,你簡邊個都好啦,,我都撐你囉,,
總之你唔好簡錯人,,你中2就得LA,,
|