幾日冇打日記,,>v<bc懶牙,,
今日冇咩好講,,係屋企發din,,
琴日jo左碟,,毒家x愛,,唔識打牙,,
都ok好睇,,都幾感動下,,haha
jo碟果陣,,去左釘ear,,左邊,,-3-
一日都唔夠,,就轉左ear針,,
前幾日聽MONA講,,
有人用我個NAME係學校個網,,
到話1B19,,呵,,咪笑死我啦,,
扮我都扮得好D啦,,ON9咁,,
我唔會係6:30之後開機嫁,,
而且如果我要話佢,,
我都唔會係果到LA,,KAI既,,
唔該果個人要話就用自己個名啦,,
唔識打字,,我教你又點話呢?!
呵,,原來今時今日仲有人做D小學生做既野嫁喎
|