今日係DAY6,,都OK啦,,
只係覺得勁"支力"囉,,>V<
MAT:上堂之前,,輝哥送野比許曉,,
好GOOD牙,,-3-好勁牙,,輝哥,,加油牙,,
我都想有個男仔咁送比我牙,,-3-
唔知幾時可以實現呢,,呵呵,,
樣衰果D唔要牙,,哈,,好HURT吧..
唉,,成日念D無聊野,,>V<
MISS都話第一次見E D野,,哈,,
MAT教D野都幾難下,,努力D先得,,
CHN:勁PK囉,,我同BOBO傳紙仔,,
BOBO話見到肥HI個身形都想嘔,,
笑死我,,之後MISS LAI見到,,
又話,,[[D同學咁奇怪既,,望住D野係到笑]]
-0-8婆A,,笑咪笑囉,,笑都唔比牙?!
之後同小CAM係到玩,,係到話肥HI,,
BALLBALL都有份,,勁好笑囉,,
BALLBALL係到扮KITTYKONG著吊X衫,,
玩倉鼠,,笑Q死我地幾條友,,哈,,
D&T:係咁抄小CAM果組D野,,>V<
小CAM,,THX牙,,D野都幾難下,,好煩,,
LUNCH:BOBO過左泥同我SIT,,幾GOOD,,
SCI:冇咩好講,,牙SIR好KAI囉,,係咁笑,,/\/\
放學,,好早番左屋屋,,玩玩下電腦,,
表姐打泥,,GOOD牙,,>V<去左APM搵佢,,
佢送左對ALL STAR比我,,HAHA,,THX牙,,
同佢講左學校D野,,>V<佢叫我轉校,,-0-
|