本泥琴日有打日記,,點知打完先hand,,
頂,,打番d琴日既野,,then先打番今日,,
琴日個校長勁煩,,係咁話學校點好點勁,,
我心念,,你收啦,,有邊個校長話自己學校衰嫁?!
上堂果D冇咩好講,,老LAI +死肥FAN囉,,
兩條8婆,,老LAI把口勁賤,,咩都要講,,
肥FAN?!哈,,7頭,,咩都講食,,肥死你牙,,
你真係肥到可以同D豬有得FRGHT牙,,
琴日LUNCH玩TURE OR DARE,,
DICKY比人打左14把,,慘,,有10把係我打,,>V<
放學,,同MONA去左藍田,,OK啦,,
講番今日,,唔洗早會,,呵,,SO GOOD,,
BOBO今日冇番,,佢話牙痛,,BUT,牙SHAN有番
CHN:冇咩野做過,,都係一樣好悶,,
HIS:比MISS TSE笑死,,BUT冇以前咁好笑,,
ENG:講READER TEST D野,,都幾悶下,,
之後果堂,,同小CAM同杰佬玩,,GOOD牙,,
我收起杰佬枝PAN,,THEN比小CAM,,哈,,
奇問比杰佬笑Q死我,,小CAM都係,,好得意,,
到左就泥LUNCH,,比MISS LAM叫我企,,BC講野,,
好牙,,不過幾想企都耐牙,,等你牙耐LA,,MISS LAM,,
MAT:冇BRING書..SO BAD,,要做數,,20題,,MONA都要,,
放學,,好早番左屋企,,BUT屋企冇人,,等左陣先番,,
激死,,難得我今日咁早番,,冇人係到,,>V<
掛住.....綠綠綠綠綠綠綠綠
P.S.:你真係好煩牙,,你打比我,,我聽唔到,,好正常姐,,
但我打番比你,,你又CUT我線,,真係比你吹脹囉,
我冇野好講,,MSN到又係咁,,HI完我又唔講野,,
真係唔知你想點囉,,冇左果種FEEL囉,,唔講LA,,好火,,
POST下相先,,


|