今日係DAY2,,正,,唔洗早會,,呵
番到去,,冇人抄HW,,BC冇HW交,,
班主任堂,,第一次見MISS TSE著裙,,
笑死我,,好怪囉,,唔似佢,,>V<
ENG:嘩,,悶到我a,,間直想死,,-0-
CHH:講三國,,都ok啦,,不過都係有d悶囉,,
比哂面MISS曾曾,,BC兩堂都冇訓過,,
CHP:我都唔記得e兩堂做過d咩囉,,
只係記得同小cam+杰佬玩+吹水,,
MISS LAI成日係到啤啤啤,,
都唔知係咪眼有問題,,成日都啤住哂,,好煩,,
LUNCH:BOBO出左去印野,,=3=好成功,,
我同MONA果d去左MMLC,,玩,,打日記+睇日記,,,
REL:成堂呆左,,好似咩都冇做過咁,,
MUS:TEST唱歌,,D人係咁嘈,,都聽唔到,,
放學,,同MONA去左AMP HEA,,呵,,
同MONA講左好多野,,佢都講左好多野我知,,
講講下,,佢話我好似中2小CAM,,哈哈,,
O咀牙,,冇咩可能囉,,佢高D既話可能有機既,,HA
好多秘密講左比佢知,,呵,,第一次JA,,
仲要係BOBO都唔知既,,你地唔好CM比我,,
問我講左D咩OR問MONA我講咩比佢知LA,,
我地係唔會講既,,/\/\
|