今日係day5,,又早會,,勁hot,,hot到我a,,
番到上去,,正牙,,
SCI:有test,,都ok啦,,都可以話識既,,
MAT:今日教既野都明既,,
REL:冇咩好講,,覺得勁悶,,
P.E.:ok啦,,佢教d野我都識,,
放學:swim,,玩左陣,,
班友話jump水,,咁我咪玩下囉,,
oh my god,,浸親,,
我係到話:[[bobo,,help me<-中文]]
好"囉",,呵,,未死得,,做得好,,再泥過,,講笑姐,,仲敢去咩?!