琴日同佢地玩左din左,,勁累,,>3<
番到屋企好似想死咁a,,到左9:00到啦,,
落雨wo,,仲以為會好大,,今日唔洗番啦,,
點知得個黃色,,頂,,又要番,,激死,,
今日牙ba唔洗番工,,又要早d番屋屋,,>3<
番到去,,mona以經番到,,-0-無奈+少見囉,,
MAT:有test,,都ok啦,,好多都識,,
不過有一題死得好慘囉,,果題明明我係識嫁,,唉,,
CHN:對番之前個test,,都ok高分啦,,
ZOE有39/50,,而我就36/50,,今次ok牙,,
不過都係未夠好囉,,我覺得可以再高分d,,>v<加油,,
D&T,,好鬼悶,,成堂都得牙sir講,,冇我地講,,唉,,
我唔係hate,,而係我對D&T冇咩感覺囉,,
LUNCH:番到去,,佢地上HOM既都未番,,
食果d野好難食,,勁唔中2牙,,仲有成個月牙,,
都冇出到去,,BOBO要抄書,,成日話人懶鬼,,
自己都係一樣,,死懶鬼,,>3<又要抄2000字,,
SCI:林SIR叫我同明佬加D藍色既粉落D水到,,悶牙,,
咁就成堂LA,,都唔知學左D咩囉,,企左成堂,,SO累,,
佢地又話星期6去寶琳SWIM,,-0-是但啦,,
BUT下星期6,,姐係13/5唔可以出街,,唉,,
約左SZEMAN牙,,都唔知點好牙,,
是但啦,,27/5先叫SZEMAN去泥玩,,
[[SZEMAN,,對唔住牙,,我地又要LATE D先見到"]]
|