今日係day1,,都冇咩野,,ok啦,,
不過英文堂真係好hurt囉,,test得48分,,
我有溫過嫁,,不過....都係咁,,T/\T要努力d至得牙,,
今日bobo去左我到,,因為mona借我伊莎貝拉比我,,
我同bobo都覺得勁正,,我估好多人都未睇,,
個故事就係話有個女仔{姐係梁洛施},,佢以為{杜汶澤}係佢老豆,,
因為佢阿ma以前同過佢老豆一齊,,而且有左bb,,
佢阿媽個名就係伊莎貝拉,,so佢去左搵佢老豆,,
咁之後杜汶澤就以為係真嫁啦,,
so杜汶澤就希望能彌補以往的責任,,比佢同自己一齊住,,
之後杜汶澤因為佢係警察,,so以前做過d衰野,,
就係收毒品既$$,,後泥d人搵佢咩罪,,
本泥佢想企圖以身犯險令自己得以脫罪,,但最後佢冇and去左坐牢,,

真係好鬼正,,d音樂同地方都好令,,我覺得佢地都"認"該睇下,,/\/\
|