今日係day2,,唔洗早會,,正,,上到去,,冇野做,,同鵬鵬講金三珣d野,,
唉,,亞視做完三珣la,,e家開始冇得見到萱兒同小玄子la,,>v<
so可惜,,勁唔捨得牙,,講番今日,,一開始,,班主任堂,,
miss tse好嬲,,bc,,我地上學期果時全班都有係課室講過野,,
so miss tse要我地抄手冊既校規,,p.8-14,,
抄死我a,,我用左兩個幾中先抄到p.11 ja,,>v<手都痛a,,
都唔知係邊個write d校規出泥ga,.,咁鬼多,,變態嫁,,
第一堂,,英文,,miss lam冇教到野,,不過我都唔知佢係到做緊咩,,
bc今日我好冇精神,,琴日訓左5個中到ja,,勁累牙,,
第3堂,,上CHH,,比番份CHH既test比我地,,都幾好成績牙,,
我49/50,,哈哈,,張文x佢令到53/50,,爆燈,,miss曾曾話佢最高分果時,,
全班都係到講佢,,>v<不過佢又係既,,做25仔a la,,
第5堂,,CHN,,上堂果時,,yuki話唔豬服,,so我同佢一齊落樓下,,
今堂miss lai冇教書,,做listening,,牙沂又唔知做d咩,,
好似係牙彤本書,,write左d話miss lai既野,,so好似又記左野,,
lunch,,同mona,,yuki果d打ball,,bobo又唔打,,=="
第7堂,,REL,,冇咩好野,,勁唔中2上miss倫堂,,下下都話記野,,
第8堂,,MUS,,一開始冇咩野既,,then,,佢地又唔知做左d野,,
整到miss chan勁嬲,,=0=佢地d友仔又比人記野la,,
e堂勁低b喎,,莫莫一權打去我手臂,,勁痛,,仲要紅左,,哼,,

|