幾日冇打日記,,>v<前幾日睇番哈爾移動城堡,,超正,,哈爾好令仔,,哈,,又kai左la我,,
e幾日,,覺得自己有d傻傻地,,成日fa傻,,-0-
講番今日,,day3,,又早會,,ma煩到死,,今日好早番到去,,一個女仔都冇,,我係第一個,,>v<
d男仔好多都番左,,but佢地係到講打機d野,,=00=
第一堂,,地理,,miss趙好煩,,又fa皮4,,都on9既,,又test.,,
不過唔係太難,,都ok好做,,我係咁睇村長,,but我本身write既都係同佢一樣..
第3堂,,vsa,,冇咩好講,,miss lai成日扮串,,=0=車,,
第4堂,,電腦,,miss fan唔係到,,係到整相,,整左個阿jay,,呵呵,,so hapi,,
第5堂,,is,,d仆街lo,,係到嘈嘈嘈,,激到林sir勁嬲,,叫all班企係到,.,
第6堂,,chh,,又唱歌,,唉,,真古老,,激死,,>v<
第7,8堂,,eng,,冇咩好講,,lamlam成日比我地激..慘,,
今日lunch勁pk,,又食ball,,班pk仔,,好心睇住泥踢啦,,>v<
e幾日我睇左蚊蚊個日記,,好慘a佢,,比咁多人話佢,,
d人洗唔洗咁a,,唔中2佢都唔好咁話人a,,咁冇品嫁,,好冇家教a,,
<-我整嫁,,我知好似得好少野,,but我比左多心機,,
|