今日day2,,星期4,,聽日又唔洗番學,,正,,/\/\
琴日又冇開機.,,so又冇打日記,,>v<
今日第一堂係英文,,miss lam琴日冇番,,
but今日番左,,不過佢番左佢都講唔到野,,>/\<慘
第3堂,,上miss曾曾既中屎,,>v<都ok啦,,
e家佢教緊西漢,,大概佢講既野我都明明地啦,,
不過bobo唔豬服so冇上到,,可憐,,
e幾日勁多人都唔豬服,,-0-不過我自己都係,,haha
第5堂,,中文,,唉,,要抄一千字,,-0-
不過無所謂,,因為我有的是時間,,呵,,
e家覺得中文堂勁悶,,miss lai又煩wo,,
so我係咁抄我既一千字,,之後仲比miss xyz我,,><
之後係lunch,,mona唔見左$$,,>v<慘
|