琴日玩到唔記得打,,>w<"
本身琴日都冇咩好講ga la,,冇咩野ga la,,
不過有d野令到我覺得唔打唔得lo,,
琴日放學果時,,明哥同我講叫阿sir"籤"名,,
之後我就不停同阿sir講,,"籤"名牙,,"籤"名牙,,
但係佢冇理我,,>v<咁都是但啦,,冇野la,,
then,,係我同阿sir講"籤"名既同時,,
有條8婆,,奇實唔洗講大家都知係邊個ga la,,
佢用個書包頂過泥係到講,,[[肥婆,,借借啦,,]]
果時我o咀囉,,kai嫁?!點肥都唔夠你啦,,
係咪牙?!成個on9咁wo,,咪撚扮野la,,粉腸,,
講番今日,,今日成12點先起身,,
不過緊係啦,,難得星期5唔洗番學..haha,,
今日都冇咩講過,,只係睇左卓a借比我睇既無敵幸運星,,
勁好笑,,睇完之後,,3點到,,電視有森美同小儀,,
so睇左陣,,睇完之後就出左去la..
http://forum.qooza.hk/viewthread.php?tid=94409&fpage=2&highlight=&page=1
|