今日9點幾起左身,,少可的,,= =
之後9點10出左去沙田,,去到既時侯都10點11點到lu,,
then,,同表姐+狗狗x4一齊出去玩,,去左中港城..
去左中港,,見到好鬼多狗狗,,而且仲見到mandy阿don同krusty,,
我覺得krusty果個阿jan比較令女,,而且mandy真人令女超多,,開始有d中意mandy天,,
今日有個紅色格仔3幾令仔既工作人員比左一張令mandy同don既cd既子比我,,
之後我緊係令左張子啦,,而且仲令左2張cd+親筆簽名,,哈哈,,正牙,,
then仲見到一個10成有7成似吳言"早"既男仔,,哈哈,,今日見到好多令仔,,haha
不過令仔都冇用,,都唔係我中2果種男仔,,=0=我中2果種係比較運動型果d,,-0-
之後都冇咩野講,,都係咁啦,,
|