幾日都冇打日記la,,=0=
前1兩日調左位,,本身前面係細佬,,姐係豬頭杰,,又名臭臭,,
之後過左1日,,又調過,,我就冇比人調,,但係細佬比人調走左,,
而我前面係manman,,manman左邊係小cam,,
所以,,e家我成日同小cam講野,,但同時成日比lamlam話我,,
講番今日,,今日第一堂係地埋,,不過miss趙冇番,,正,,/\/\hoho..
miss趙講野真係好煩,,成日覺得自己講野好似好好笑咁,,
自己係到笑,,但係冇人同佢一齊笑,,唉,,低b,,
今日兩堂都係係到同小cam玩果d,,咩都冇做過,,哈哈,,
之後到左第三堂,,係美術,,老Lai上,,yuki問佢借野,,點知比佢串,,慘,,
到左第4堂,,上電腦,,又係到講d一早知既佢,,
miss fan真係以為我地咩都唔識,,電腦白痴咁,,奇實佢自己先係,,
到左落堂先好笑..我同bobo去食野,,點知一落到去,,
就see到miss fan係到buy野食,,仲快過我地,,唔掛知得佢咁鬼肥,,
之後過左一陣,,小cam同嘉敏果d都落左泥..果時小cam話點解你地咁快,,
then,,bobo就話,,下,,我地叫快?!咁miss fan果d叫咩牙?!哈,,
到左第五堂,,Is,,林sir病左冇番,,正,,因為我地之前去海洋公園果時,,
做果個工作"子",,仲未交,,好驚佢又叫我地企,,點知佢冇番,,天都hlep我地,,he,,
到左最後果堂,,英文,,正,,係到玩,,同細佬,,小cam,,ballball果d係咁玩,,
但係又係咁比miss lam話,,= =今日都係咁啦,,冇咩野la,,
|