今日係Day4,,正,,聽日唔洗番,,
第一堂係中文,,
我覺得好悶lo,,miss講既我都唔係好明,,
不過我唔mind,,因為以我咁醒既人,,溫兩溫就得啦,,呵,,
第4堂is歷史,,
miss tse講既野勁好笑,,不過唔知點解成日講講下就唔知講左d咩,,
but佢講既野都係咁好笑,,我e家超中2歷史,,
不過一周就兩堂,,對我地班泥講太少la,,
之後第6堂,,英文,,
英文都係講d我地識既野,,/\/\
so冇咩人聽,,-0-
最後果堂係數學,,
佢講既野10成我有9成都明,,
因為我係天才泥ga ma,,哈哈,,講笑姐/\/\
到左第8堂去左電腦室上mathes,,
d 野so簡單,,一d難道都冇,,= =
放左學之後,,我同bobo去左果個英文比賽,,
每班有兩組,,咁我地緊係一樣啦,,
之後,,,我地S.1B兩組以聰明醒目既頭腦win左,,
haha,,miss lam話過我地win,,就有野食,,哈/\/\
今日有件超唔開心既事,,就係嘉敏..........
唉,,唔係好想講,,不過嘉敏好可憐a,,>/\<
講番之後先..
番到去之後,,我阿媽話help我cut頭髮,,
咁我咪是但囉,,我冇咩所謂,,
cut完之後,,我一睇,,真係ok好睇wo,,哈哈
有相睇,,不過好似黑左d,,

|