今日係Day 2,,唔洗早會,,正/\/\
番到去,,冇咩好做,,so係到同班豬朋狗友係到玩,,= =
之後,,英文堂,,
係到同令仔玩,,= =不過係咁比miss話我,,>/\<
但,,我唔係好mind,,/\/\
奇實,,今日冇咩野好講,,
but最開心都係宗教令到90分,,呵,,
________________________________________________________________________________________
點解想忘記一個人咁難?!點解我仲會成日記住佢?!
點解每一次一見到阿fi既funny girl都會記起佢?!
我係咪仲中2佢呢?!愛係咩牙?!咩叫愛牙?!
我又係咪真係放唔低呢,,唉,,好煩a,,
|