今日係Day3,,要早會,,
都係講d無聊野啦,,不過我係咁同yuki講野,,哈,,,/\/\
之後就係第一堂啦,,地理,,
勁可憐lo,,冇做書,,比人叫企係到,,灰啦,,
不過有成32個人同我一齊企,,呵,,,,-3-
我e家覺得miss講既野好無聊,,
奇實,,係我心目中地理都係我ok中2既,,
不過個miss就.............
第3堂,,美術
今日美術又係到做new year d野,,
個miss真係好煩,,佢比勁多人都肥囉,,
不過,,我同寶寶都咁醒又點會咁容易肥呢,,哈,,
and then就係電腦,,
我覺得miss同阿sir好似覺得我地咩都唔識咁,,
教我地用yahoo wo,,我真係好想講,,
你唔好傻啦,,不如我地成班一齊教你啦,,唉
next,,係mathes,,
唔知點解我覺得s1本書d野太低b啦,,
我覺得好似番番去小學1年級咁,,
不過我唔mind,,>v<
上完mathes緊係食野時間啦,,
我總係覺得間野d野好難食,,我相信有好多人都有e個同感,,哈
食完野,,d人話小cam生日,,
仲buy左個cake比佢,,我覺得cake係用泥玩,,不是用來食的,,./\/\
唉,,e家成日比波羅強話我.......唔知係咁之前話得d人多呢,,= =
最後就係上英文堂,,
我覺得miss講既野太悶la,,
我唔係唔中2英文,,只係個miss唔識教,,
之後我就無聊到數有幾多個人係到流心緊佢講既野,,
哈哈,,結果咪係5個都冇囉,,個個都做自己野,,
有d就係到傻下傻下咁,,不過我都係,,
今日都過得ok啦,,/\/\不過,,有樣野我仲開心,,就係阿jay又出左碟,,haha,,
|