琴日11點幾開始,,係到聽903既森美"而"動
好鬼好笑,,唔知點解e幾個月好鬼中2森美,,卡,,/\/\
今日本身冇出街,,之後到左3點幾,,
同老母講不如去藍田,,就係咁,,去左藍田睇野,,
而且仲buy左好多野tim,,哈,,so happy,,
到左5點幾番home,,之後等車果陣好似見到1c果個阿欣,,
不過都冇咩野,,同佢冇咩野好講,,
唉,,聽日又要test la,,不過放早既feel好正,,
番到home又可以訓陣,,又可以睇電視,,hoho,,