今日冇咩野好講,,只係覺得,,,
死亡好快來臨,,因為1月就要大test,,>3333<
好煩牙,,唉,,不過,,我有估心唔會"肥佬"既,,haha,,
今日冇野好講,,but,,星期6同星期日就幾happy,,
因為..去左表姐到,,(開心)
星期6果日,,佢做話劇,,之後我去睇,,好好笑,,hehe,,
之後睇到10到幾到,,之後唔知點解胃痛,,可憐唷,,>^<
到左1點幾先食野,,食完之後,,都2點幾,,
then,,by小bar番沙田,,勁眼訓,,
不過,,到左表姐home唔係咁眼訓,,,
之後同d dogdog玩到3點幾就訓訓,,
到左星期日,,10點幾,,11點到,,起左身,,
之後玩電腦,,e家覺得icq冇野好玩,,
玩icq好似玩緊自閉咁,,冇人講野,,= =
玩左一陣,,係到睇有線,,好睇,,/\/\
到左2點幾表姐出左去,,佢話4點番,,,
之後我係咁睇啦,,果一陣時做我的band5男友,,
好好睇,,好好笑..好中2,,/\/\
之後睇左1/2,,出左去,,可惜,,
出左去唱k,,haha,,唱到7點幾到,,
去mama到,,到左8點幾到..,
表姐用佢既車車送我番home,,佢既車好令,,我好中2,,/\/\
|