今日8:26到番到學校,,因為40年既校慶,,
呵呵,,我一入kc就係40週年,,開心爆a,,
上到課室,,見到bobo佢地係咁玩電話,,
咁我咪一齊玩囉,,影左好多相相牙,,>v<
之後係到聽野啦..悶爆,,本身,,
我係同bobo一齊sit嫁,,點知有d人走左,,
冇得同佢sit,.,好彩yuki左邊,,
而牙tung周嘉敏就sit係我後面,,(開心)
到左11:45到,,放學,,haha,,之後番家家,,