今日,,又要早會,,so 7點30先去門口,,
之後見到tracy個fd,,同佢一齊番學學,,呵呵,,>v<
番到去,,第一個見到kiki,,之後係bobo同嘉敏,,>w<
之後個miss講好多唔知咩啦,,好煩,,
then就上第一堂,,科學,,係到睇mtv,,悶囉,,
第3堂,,mathes,,勁可憐,,流x血,,(唔係m牙下)
之後bobo係到玩kiki個電話,,點知佢比miss見到,,
so佢令左自己果個比miss,,可憐..e家miss tse仲話,,,,,
第5堂,,英文,,miss lam煩爆,,成日佢有佢講,.,
我地有我地講,,呵,,>v<成堂我都唔知佢係到講咩~!
最後,,lunch,,個女仔好煩,,成日話我地嘈,,
唔放我地,,但係佢自己又趕時間wo,,
條友都kai既,,到左1:35到,,佢咪又係放左,,白痴婆,,
放左之後,,我同嘉敏,,一齊去m記,,
見到個妹妹仔,,好可愛牙,,>v<
食完,,我要去美心,,之後嘉敏話with me去,,
buy完野,,大家各自各番家,,hehe,,>w<
|