唉,,我真係失敗,,琴日係阿jay生日我都唔記得,,= =
今日都ok啦,,都冇咩野la,,
第一堂,,mathes,,
冇咩野講la,.,係到教書,,
之後到小息,,
我sit左波羅強個chair,,仲係佢個mathes既堂課到寫左野,,haha
and then,,
冇咩好講,,今日好平靜,,
最後果堂,,科學,,
好低b..係到講性果d野,,
but..我同shan係到玩,,又聽mp3,,哈哈
到左..3:45,,我以9秒9既時間走左,,呵,,
仲有之後去海洋公園..有張相我覺得幾令,,