今日係年28,,8點幾就係咁比阿媽xyz我,,
又話我d野周圍放and話我唔起身help佢"汁"野,,
佢都傻傻地既,,識我既人都知我唔會咁早起身啦,,不過番學只計
之後10點到就起左身,,成日都只係係到睇tv同打電機,,-3-
奇實,,本身我想出去借碟睇既,,不過我太懶la,,唔想出街,,= =
e幾日down左d英文歌,,超好聽..haha
仲有一日到就新年la,,不過有成6樣工課,,= =唔想做牙,,
今年新年本身想去大陸玩,,不過.................都係唔去了,,