今日係day6,,琴日冇開機,,so冇打日記,,
琴日冇咩好講,,唉,,只係落狗屎姐,,
今日唔洗早會,,正,,haha,,
第一堂,,數學,,e家覺得奇實陳sir好好人嫁,,
而且仲好miss關好多,,人又玩得,,又成日講笑話wo,,
不過佢教到星期4就要走la,,好唔捨得佢牙,,
希望學校今年/下年會請老師啦,,>/\<"
真係勁唔想miss關番泥教lo,,又悶wo,,唉,,
聽日要test,,希望會高分d啦,,/\/\
第3堂,,中文,,"麥"書,,>v<"
好彩琴日溫左,,錯兩個字ja,,哈哈,,
之後中文冇咩野講,,過左一陣,,
我同bobo去左cantoon食野,,
牙邊個邊個請我食野,,同你fd番牙?!
咪撚係到扮fd啦,,肥婆,,on9咁wo,,
係牙,,唔好以為我好大方a,,我係好小器嫁,,
第5堂,,上家政,,正牙,,
今日教我地整牛仔,,ok好食啦,,食唔死人既,,哈哈,,
lunch冇咩好講,,食完lunch同bobo,,yuki,,mona打ball,,
第7堂,,上is,,悶到爆,,林sir叫我cup日期,,=0=
cup左兩堂,,都未cup完,,>v<慘牙,,累死了,,
|