星期6,,-0-琴日又唔冇打日記,,>v<
今日10點到起唔身,,個樣kai到阿媽都唔認得,,=="
1點7到同媽出左藍田,,之後好似見到阿嚴,,>w<
今日bring左一百蚊去街,,番泥得番10蚊,,-v-"
今日buy左件3,,一對髮夾,,but好似同牙彤,,不過是但啦,,
我都唔係有心buy同佢一樣既,,之後仲有buy左個咪,,
哈哈,,e家msn可以同到人地講野la,,去到5點到番屋屋,,
睇mvp情人,,>v<之後冇咩好講,,總之今日大出血啦,,
唉,,e家仲等緊11點聽903既森美移動,,>v<"
|