星期6,,係屋企,,真悶,,好彩一陣又有得出街,,哈
講番琴日,,琴日係day6,,有hom牙,,哈,,正牙
琴日本身想by車番學校既,,點知又想減下肥,,
so唔by車la,,自己一個行番學校,,番到去,,都係好早,,7點7到,,上到課室,,
個個都係到抄工課,,激死,,個個番屋企都係打機,,咩都唔做,,
第一堂,,MAT,,miss關e家教既野,,我覺得都幾難下,,
我唔係好明,,油奇係叫咩相似果到,,明d又唔明d,,唉,,都唔知點,,>v<
小息,,冇落去a,,係課室,,睇書,,manman借左本講慰安婦既書比我,,
第3堂,,CHN,,第一堂,,有test,,都唔係好難,,我估有35/50掛,,
希望唔好咁低分啦,,我要努力d牙,,bobo都一樣牙,,all既s.1b都係牙,,
第4堂,,做話劇,,都幾好笑,,鵬鵬好落力做a,,哈,,而細佬果組,,ok好笑lo,,
又小息,,又冇落去,,我唔可以再落去咁多ga la,,因為一落去就會食野,,太肥la,,
第5堂,,最中2既HOM牙,,哈,,今次整pizza牙,,正牙,,我下年要入家政學會牙,,
lunch,,落雨牙,,so唔可以打ball,,有點hurt牙,,成個lunch都係課室吹水,,-0-
第7堂,,SCI,,仲以為小組討論,,so冇bring書,,點知林sir教書wo,,激死,,
之後果堂,,都係咁啦,,冇咩野,,最後放學,,同bobo,,牙彤去左圖書館..
借書睇,,我同牙彤都借左1本,,bobo借左3本,,>v<"
番到屋企,,覺得有d涷,,-0-都唔知咩天氣泥ga,,係咁落雨,,
到左7點到,,細佬去左打空手道,,=0=我就係home溫書,,>00<勁悶
e家成日都追睇[[我係金三珣]]>v<哈
|