今日係星期6,,4月既新開始,,/\/\
今日冇出到街,,全日都係屋企,,
今日係阿森生日,,生日快樂牙,,
聽日BOBO打比我,,問我今日去唔去唱K,,
之後推左佢,,Bc好累牙,,唔想出,,sor,,
仲有3個月到我地升F.2喇,,E個月要努力牙,,
就快有test喇,,all既S.1B要加油牙,,
bobo同mona都係牙,,要一齊升到F.2A牙,,
唔好放棄牙,,/\/\