打番琴日少少野,,琴日早會有條友泥左,,
呂宇俊,,我同bobo係咁講,,佢似胡迪,,
真係幾似lo,,之後我地兩個又話佢好似幾令仔,,=3=
佢講既野幾好笑,,佢講既道理我都ok明,,
今日冇咩好講,,test左中史,,都ok啦,,
小cam,,ballball同細佬係咁問我點做,,-0-
係咁睇我果張,,3條死仔,,比佢地激死,,
自己又唔溫書,,另外冇咩好講,,
今日番到屋,,係到做歷史,,-0-好難做牙,,有冇人識牙,,=v=
唔知點解有d掛住YUNA,,=0=