今日係day5,,又早會a,,>v<好煩,,今日勁潮濕,,覺得好唔豬服,,周身唔自在咁,,-0-
早會果d,,個圖書老師係咁介紹書,,勁悶..我同bobo係咁話佢,,
之後有個老女人,,唔知個miss咩名,,>v<講勁多野wo,,
祈禱就祈禱啦,,咁多野講,,then,,我同bobo fa老皮,,因為真係好"局",,
上到去,,個個都係到抄mat既堂課,,不過我一早做左,,呵,,>3<
第一堂,,Is,,分組,,呵,,同bobo,,牙彤,mona果d一組,,都冇咩做過野,,
then係小息啦,,係課室,,冇落去canton,,食左bobo d egg,,哈,,
第3堂,,mat,,冇咩好講,,都係叉唔多,,,
又小息,,落左去,,buy左薯條,,本身buy泥係eng堂食既,,點知太肚餓la,,食左,,
第5堂,,miss lam堂,,姐係eng,,冇係課室上,,去左電腦室,,
我,,bobo,,小cam,,zoe,,果d係咁上網聽歌,,呵,,正a,,
點知聽聽下,,miss lam叫我read野,,then,,我就傻左咁話.,[[下,,咩事牙?!做咩牙]]
客死我a,,read完之後,,再上網啦,,點知上上下,,佢cut我d網wo,,
咁我就問bobo果d,,問佢有冇比人cut啦,,點知冇wo,,激死我a,,只cut我一個,,
佢冇病a?!之後我咪係咁上lo,,冇理到佢,,then,,佢就係咁cut我,,-0-咁衰嫁,,
lunch,,去左打ball,,本身同bobo,,mona,,yuki,,希打既,,
之後mona同yuki兩個又話唔打啦,,用我個ball打,,我打mona果個,,
打到我手果到超痛,,仲出左d一點點,,=0=咩ball泥嫁?!難道mona個ball是銅皮鐵骨的?!
打打下,,唔知邊個個ball係到..之後xx強去踢,,點知想踢果時,,因為落雨,,好滑..so佢仆街,,
真係慘a,,不過好好笑,,e家記起都好笑,,好似d小強咁..
第7堂,,p.e,,miss今日唔係好豬服..講唔到野,,test"藍"球,,射ball果到抄蛋,,好hurt牙=0=
不過牙彤都係,,haha,,之後我地1b test完,,就到1a,,我地1b係到打vollyball,,呵,,正,,
同mona,,bobo,,yuki,,牙彤,,牙沂,,一齊打,,都ok啦,,打打下,,無啦啦落雨,,正a,,講到e到,,
|