琴日掛住整論壇,,唔記得打日記,,>v<
打番琴日先,,呵,,大把野比我講,,
一番到去,,以為自己好早,,
but牙珊仲早過我,,少可囉,,-0-
見到牙珊之後緊係問佢"囉"野,,
之後牙珊講比我個,,個X希言係日記話我8婆,,
仲要LOCK PW,,哈,,笑撚死我LA,,
你比得個PW牙珊你就知佢會講我知啦下話?!
你都ON GAP既,,你以為牙珊會撐你牙?!
唔好低能啦你,,牙珊講完比我知之後,,
我就即刻行過去問佢,,[[8婆,,你話邊個8婆牙]]
之後佢緊係冇野講啦,,淆到A,,
你打得出,,我就一定知啦,,低能既,,
講講下,,牙珊講我知佢中2杰佬,,呵,,
真係笑撚到我爆肚,,你咩樣牙?!
你以為自己好撚索牙?!ON GAP婆,,
今日早會之前見到佢,,HEHE,,
之後上堂果D冇咩好講,,
多數都係同小CAM,,杰佬,,BALLBALL傾計,,
不過多數玩多D囉,,都幾正嫁,,
佢地好玩得,,咩都講得,,
而且BALLBALL+小CAM好少爆人地D野出泥,,
LUNCH..同BOBO偷走,,哈,,睇食野條女都ON GAP既,,
又話咩一個一個果D,,低B,,始宗咪比我地昆完,,
之後走左,,KAI婆,,>V<4眼妹,,
P.E.有得SWIM,,都OK啦,,幾好玩既,,
放學,,點完NAME,,即去SWIM,,哈,,
今次得我,,BOBO,,MONA+死肥仔SWIM,,
個個都走,,小CAM+杰佬+莫莫去踢BALL,,
謝榮,,村長果D去網吧,,波羅橙+輝哥果D去打籃球,,
SWIM到5:20到,,本身想走,,BUT MONA+BOBO食野,,
SO等佢地,,佢地食野,,我就用BOBO既電話玩自拍,,HAHA
琴日既係咁多LA,,打番今日,,今日冇出街,,-0-BC唔比,,
10:30先起身,,BC好"支力",,而且老母同細佬出左去,,
SO起身就玩電腦,,>V<整論壇,,THEN同MONA講電話,,
講左陣,,佢電話冇電,,SO冇講,,冇講一連,,
SZEMAN就打泥,,問我出唔出,,我都想出,,
BUT老母唔比,,-3-SZEMAN,,SOR牙,,5月27先再出啦,,
我整既論壇牙,,哈"上去睇睇啦,,
http://bbs.guestbook.com.tw/b10/?mforum=kcss012
|