今日day1,,又早會,,so bad,,
煩到我a,,牙媽都唔認得a,,>v<
成30分中都係到唱詩,,頂唔順牙,,
上到去,,唔洗講,,成班都係到抄HW
不過我一早就做完,,bc好easy,,呵,,
MCE:好悶,,都唔知miss講咩,,
成堂都同小cam玩+傾計,,
之後d野都懶得講,,bc好長,,唔想打,,
MAT:miss講既野唔係好明,,>/\<失敗,,
今日兩堂好悶,,悶到我都想訓教,,-0-
ENG:冇咩好講,,都係咁上下啦,,
又係同杰+小cam傾計,,講是非咁囉,,
LUNCH:同MONA落左去,,bc唔想見到條八婆,,
係下面坐左陣,,打ball,,好似好耐冇打,,=0=
CHN:冇bring書,,bc好重,,唔想bring,,悶到死,,
次次中文堂d時間都好似過得好慢咁,,妖,,
到左3:45,,條友仲唔放wo,,變態嫁,,
果時我又勁想去次所wo,,頂佢a,,
放學:本身同mona去藍田,,之後又話唔去,,
ok啦,,自己去,,"囉"整護照既form,,bc我果個過左奇,,
之後去到藍田,,見到綠框眼鏡,,哈,,笑死我,,
次次見到佢,,佢既眼神都係咁,,>v<
今日見到佢仲好笑,,我同佢你眼望我眼,,
一齊望到對方三次,,-0-哈,,
"囉"完表,,番屋屋啦,,by小巴,,激死我,,
去到我前一個站,,有一班人,,all都係牙叔牙婆
之後有條友見到個牙婆上,,咁佢咪比佢坐,,之後自己落車囉,,
then d牙叔係咁話咩好好人牙,,好少人會咁牙果d啦,,
最後我落車啦,,d牙叔又話你估好似e家d人咩?!
坐係到,,咩都唔做,,頂a,,暗串我,,係牙,,我咩都唔做牙,,
你吹得我脹牙,,大叔,,咁多野講,,小心d牙你,,
唉,,我要學下溫柔d至得,,>v<
之後影既,,
|