今日係day6,,呵,,唔洗早會,,good,,
番到去,,抄能力,,d人好煩,,勁嘈wo,,
班主任堂,,miss lai問我d回條係where?!
果時即刻呆左,,>v<唉,,成班既回條都唔見左,,
失敗,,我又唔記得,,臭臭杰佬又唔記得,,>3<
MAT:今日唔係好悶,,兩堂都係到玩,,HEHE,,
CHN:悶到牙爆,,成堂都係同小CAM+杰佬玩,,
D&T:咩都冇做過囉,,同BOBO係到傾計,,
BC BOBO......唔講LA,,驚佢魚牙,,>3<
LUNCH:我+BOBO+MONA+牙珊,,
4個偷走,,HEHE,,好成功,,多得牙嚴幫我地,,
牙嚴,,THX牙,,HAHA,,番到去,,
BOBO+MONA抄1000字,,行到1樓,,
SEE到MISS LAI,,佢問我回條D野,,>V<
THEN有班仔走過,,牙珊得MISS LAI後面果2條,,
有D煙味,,-0-BUT我"文"唔到,,我覺得一D都唔出奇,,
SCI:呆左,,都係同牙珊傾計,,>V<冇咩做過,,
放學:本身同MONA去淘大,,點知佢又話唔去,,頂,,
又放我飛機,,-3-哼,,嬲你,,之後我就同BOBO去左APM,,
同佢上左11樓,,影貼紙相,,勁白痴,,
去左女"次"化妝,,條友變態嫁,,化左成10分中,,
我5分中都唔洗牙,,大佬,,>V<8婆A,,
出到去,,影另一個啦,,點知勁PK喎,,>V<
得一張,,頂佢A,,咁就30蚊,,勁心痛,,
THEN去左睇野,,D野勁EXPANSIVE囉,,
真係NO MONEY,,NO TALK牙,,哼,,
唉,,想BUY番對ALL STAR牙,,唔想只係得對PUMA,,
番屋企之後BUY左2條三角豬古力比SZEMAN,,哈,,
唉,,E家勁肚痛,,真係唔知咩事囉,,我都唔知自己食錯D咩?!
E家小CAM又話星期6去,,HAHA,,唔係話冇ALL STAR唔去嫁咩?!
|