頂~~
今日晨禁早就起左身....大約9點3到啦!!
起左身就做暑期作業~~真係覺得自己好乖~~哈哈....
跟住11點到補習補到12點到
跟住悶到咩禁
跟住打比牛丸問佢做緊咩!!
佢話一陣出去......哦
跟住佢問我出唔出...我話好
跟住出左去美館待佢地
有''蕃茄''青B''杰''cow ball''
嘩...............杰佬個頭染得好啡呀!!
超睇唔慣呀 ! !
後尾我3點9到同''杰''行去美田搭車
搭80號去黃大仙
唉!!!出到唔知做咩!超超超....眼訓
頂!!訓訓下一撞!!撞到個頭超痛
唉 ! !
佢今日生病了.....嗚嗚...................
祝你早日康復啦 ! ! ! ! !
|