唉.............
6月10就同佢散左
真係好傷心好hurt!
5個鐘頭內cry左5次
同佢講完電話1次
我呀媽中叫我去溫書
咩佢認為我中有心機溫咩
傷心地溫書又cry
沖涼又cry
沖完涼食飯食完飯又cry
訓覺個時又cry (不果cry左有好處,容易訓D='[)
佢話散之後
寶就同子郎打泥(唔知有冇錯呢?唔識打個[喂]字sorry呀!!)
問我同陳詩淇做咩?
我話:[佢話散!唔知做咩?]
跟住我叫寶同佢講下,佢話:[冇嫁啦!佢話散就散嫁啦!]
跟住我已經灰灑='[
跟住子郎就話:[算啦!你冇嫁啦!冇希望嫁喇!]
跟住佢地兩個係度埋禁笑!!笑左幾耐先講野!
跟住子郎話:[女炸馬!mk大把啦!出就有嫁啦!]
我廳到0左!!
唉.............
我唔知點解要禁,有好幾個原因
佢話我同佢一齊只會係辛苦,唔會開心
但係我一D都feel唔到有辛苦ge感覺
可能佢覺得我成日覺得佢唔開心,但係佢可能真係冇
但係我又唔開心佢唔開心喎!!
跟住佢又唔開心!
我諗係禁樣=[
我移家都唔知點好!
真係好羡慕 寶同子郎禁開心
祝寶日日,年年都禁靚
祝子郎日日,年年都禁靚仔
祝你地白頭到老喔! 幫手留個CM喔!!
|