不要用我的愛來傷害我
yoshiki1994
暱稱: [ - HIDE - ]
性別: 男
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
多謝你地...
X japan....japan...j...
2008-12-23
可以做D咩...
CRY....................
好友名單
每月文章
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
2008 年 6 月 12 日  星期四   陰天


點解要比呢份生禮物我 ? 傷心 分類: 未分類

唉.............

6月10就同佢散左

真係好傷心好hurt!

5個鐘頭內cry左5次

同佢講完電話1次

我呀媽中叫我去溫書

咩佢認為我中有心機溫咩

傷心地溫書又cry

沖涼又cry

沖完涼食飯食完飯又cry

訓覺個時又cry(不果cry左有好處,容易訓D='[)

佢話散之後

寶就同子郎打泥(唔知有冇錯呢?唔識打個[喂]字sorry呀!!)

問我同陳詩淇做咩?

我話:[佢話散!唔知做咩?]

跟住我叫寶同佢講下,佢話:[冇嫁啦!佢話散就散嫁啦!]

跟住我已經灰灑='[

跟住子郎就話:[算啦!你冇嫁啦!冇希望嫁喇!]

跟住佢地兩個係度埋禁笑!!笑左幾耐先講野!

跟住子郎話:[女炸馬!mk大把啦!出就有嫁啦!]

我廳到0左!!

唉.............

我唔知點解要禁,有好幾個原因

佢話我同佢一齊只會係辛苦,唔會開心

但係我一D都feel唔到有辛苦ge感覺

可能佢覺得我成日覺得佢唔開心,但係佢可能真係冇

但係我又唔開心佢唔開心喎!!

跟住佢又唔開心!

我諗係禁樣=[

                          我移家都唔知點好!                         

 

真係好羡慕 寶同子郎禁開心

祝寶日日,年年都禁靚

祝子郎日日,年年都禁靚仔

祝你地白頭到老喔!                                                             幫手留個CM喔!!