sHiNinG lOvE

2009 年 7 月 7 日  星期二   晴天


放榜xd... 分類: 未分類

今日放榜,勁無奈..發夢都估唔到我入咗li間學校(保良局甲子年中學)=.=
跟住放學之後去咗敲門(梁式芝書院)&(呂郭碧鳳)
呂郭碧鳳要先由200個敲門生筆試,跟住揀68個最叻嘅去面試,再由68個揀14個
出嚟,咁就代表得咗…
但係我覺得咁樣比大海撈針更加難,因為簡單d嚟講即係由200個裹面揀14個_
機會只得5%(=.=) 有冇人救救我???





訪客留言 (返回 yoshis 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]