| «‹ November 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | |
|
2009 年 4 月 28 日 星期二  |
| 班籃..決賽 |
分類: 未分類 |
今日放學之後有班籃決賽...
原本5:00p.m.就開始..
但因為大部分人都有欖球訓練...
欖球一定要去...班籃又唔想延期...
阿sir..只好..延遲決賽開始時間...
放學..練完欖球...就返去學校...
睇左陣女仔打..
都係咁,...不過都比上次好d...
話晒係決賽....
時間差唔多..就去換衫..
去時見到wong..
佢話出黎睇波..
見到佢..
幾開心..佢真係黎睇我地打波..
仲早到..搞到有d緊張..仲有少少驚輸..
話晒籃球...高點都有d好處...
開波......
我地就搶到粒波..入埋...好既開始..
之後..1d入幾球...1e先入1球..
d分..總係來來回回咁..
差唔多完場....我又傷左少少..
就換d細細粒出去.. 「4、8孖寶」
最後都係25:11 完場.....
今次既感覺唔同....
上次就羸左都無咩感覺...
今次..有d競爭...
或者..有妳們既支持掛...
多數 wong & 女仔們 支持...
所以特別開心...
|
| 發表時間:2009-05-01 09:37 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 4 月 26 日 星期日  |
| 叶問 |
分類: 未分類 |
今日5點幾..訓唔著..就睇葉問..
睇完《叶問》...
發覺日本人真係幾討厭...
不過又覺得自己好矛盾...
以另一個角度睇..
自己係日本人...又會點樣對d敵人..
對敵人..唔係應該殘忍?
所謂對敵人仁慈..就係對自己殘忍..
邊個會選擇對自己殘忍架..
國家侵略國家..又係正常會發生既事..
佢係強國..佢有實力..
更係想擴大自己既國土..
可能人類都係動物..
動物既世界裡..就係弱肉強食..
但係每當自己係受傷者既時間..
都係總會覺得傷害你既人係討厭的..
或者咁樣就係..人掛..
人..仲係一種又矛盾又複雜既生物..
做人..真係煩...尤其係聰明人..
有時..都想做下傻人..糊糊塗塗過日子..
可能..咁樣會更快樂..
扯太遠添...
葉問裡..主要係講武術..
成為中國人都幾開心..
中國既武術真係幾勁..
武術..雖然係1種武裝既力量..
但係..中國既武術..係包含左儒家哲理..
武德..就係仁...推己及人..
日本人..係唔會明呢個道理..
因為佢地濫用武力.
將武力變成暴力..去欺壓別人..
講到武術...又有d矛盾..
1粒槍彈勁...定你雙手勁..
完..... |
| 發表時間:2009-04-26 07:30 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 4 月 25 日 星期六  |
| 家長日.. |
分類: 未分類 |
今日係家長日..
要著校服返去拎成績表..
其實..我都知自己考成點..
返去只係拎張表..
8點幾起身..
果時d雨都係細細地..
返去學校..
拎埋d問卷..通告..
上到去課室..無人wo..
今次幾好...唔洗排隊..
唔同上次..10點去..11點先見得.
可能今次有2個老師掛...
到課室時..岩岩好..
譚老師見完..之後我見佢..
見譚...無咩野講..
都係話我太多運動..
要我唔好參加果d..
見完之後..呀媽去細佬度再見..
我就係度等人.........
wong見到我係出面....
話我好開心咁..
不過都唔係好開心..唔同第1次..
之前考第一會好開心..
今次無咁開心..
不過都開心進步左..
之後去左文屋企度做專題..
有飲有食..幾好待遇..^^
無無聊聊等時間過..
rain見完家長...叫佢一齊見鞋...
見黎見去都係果d..
無無聊聊又去左打波...... |
| 發表時間:2009-04-26 05:10 AM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | »
|