唉…今日返大陸...大家後會冇期 88
今日同張仔啦…李梓…潘正…娟…娟細佬and me 一齊騎單車
本來娟第二個細佬同我地一齊 不過後來返左屋企
我地踏左去馬灣果邊 (踏左上山) 上左30分鐘左右 不過真係 超超超超超超超….辛苦啊= . =
上左去後 娟and 佢細佬 好快咁走左
係上邊玩左陣我地就踏返落山 落左去後 我地就解散 返屋企