今日去左燒烤
都有ok多人去
有我啦...張仔...娟(媽)...盈(姐)...陳文(哥)...李梓(哥)...潘正...胖康and吳子x...(本來Billy同我地一齊,不過之後佢走左)
首先我地班女仔去娟家整野 根住去左陳文家
係陳文家 我哭了 (唔知點解就係想哭)
去到燒烤場我地玩左一段時間 先起個爐 個爐起”極”都起唔倒
後來唔救炭精用 所以同左張仔去買 買完番到見倒有一個爐起好 不過仲有一個未起好(好彩冇白買)
後”尾”娟個細弟黎左 本來唔中意 過算la
晚上陳文好似唔開心不過之後好番^^
燒完加整好d 垃圾 我地在娟家留下傾左陣(某d 人冇黎)
今日我好開心 比平時更開心 真真真真真真真真…..係好開心!!!
希望仲有好多好多既下次!!!
|