今日天氣好好呀..冇落雨..仲之就今日去游水啦..今日屋企會得返我一個..呀哥去左打波..媽咪去左元朗呀..我估佢地都好快返黎..今日都冇野做..就係係度玩電腦..悶死我啦...都唔知玩咩好..就係係度同人msn..睇下d野.好想出街呀..琴日我同Daddy去左買雪糕..琴日冇食到呀..之後我就去左廚房攞黎食..一打開..d雪糕溶哂啦..全部都係水黎..見到都想嘔呀..唉..咁就冇得食啦..好慘呀..今日真係黑仔呀..點解架..我好想食呀..