今日早左起早呀..表妹約左我去游水..本身可以游架..但係有雷暴警告呀..整到我冇得游..所以要等到下就先啦..希望冇落雨啦.
今日食d早餐..好難食呀..d包燶哂呀..苦到想嘔..好再有野飲..
就快就放完暑假啦...又要返學啦..好開心呀..之前我返中學..我讀E班呀..已經識左好多新同學..已經好FD啦..我地班有個kai子..好煩架..勁僧佢..我同D同學傾計..佢成日都搭dad..好再做哂d功課啦..
雖然係冇得游水..但係我好開心呀..Ruby on左msn呀..好耐冇同佢傾過計啦..我又唔得閒寫信比佢..唔知佢點呢..真係好掛住佢呀..
|