好野好 ‘好野..*放4日假呀.*
好開心呀..*
今日有成3堂IH.*我唔中2 IH.
今日IH堂有QUIS呀.*冇搵過
呀..又肥佬左.*得個2分.唉 我係咪好蠢呢.*
星期2要重默呀..FiGHtINg*
一定要岩哂呀..*驚tim/=.=
今日放學之後..要去紅十字.*
之後我就去左操場個度等kiki啦.”
發現.自己本手冊唔見左.*好驚呀..*我周圍搵啦..
1E又搵過..電腦室又搵過..都冇呀..*
唔知點算好..*
之後再上一上2C.有啦..係櫃桶到呀..嚇到我傻呀.(
今日有蛋糕食..好好味*
|